VU

VU AALBORG

Kastetvej 24, 2tv

9000 Aalborg

Venstres Ungdom er en forening for dig, der ønsker at blive klogere på politik og opbygge et stærkt liberalt netværk.

I VU har du mulighed for at møde andre unge liberale, der interesserer sig for politik.

Venstres Ungdom i Aalborg er en af landets største foreninger, og er i 2008, 2012, 2016, 2020 og 2022 blevet kåret som årets VU forening. VU Aalborg mødes hver mandag kl. 19 i Ungdomspolitisk hus på Kastetvej 24 2. tv. Vores ugentlige møders indhold varierer meget. Vi har haft besøg af alle lige fra ligesindede politikere, politiske modstandere, erhvervspersoner, kriminelle samt alverdens forskellige interesseorganisationer. Derudover tager vi også på virksomhedsbesøg i Aalborg til rundvisning og oplæg. Andre gange er møderne af mere social karakter som eksempelvis bowling, og derudover holder vi månedlige fester. Vi har gjort det til en fast tradition at lave mad og spise sammen kl. 18 før hvert mandagsmøde.

Det er helt op til dig selv, hvor lang tid du, som medlem, vil bruge i VU – nogle er passive støttemedlemmer, mens andre bruger mange timer om ugen på aktiviteter i VU.

Alt i alt kan VU tilbyde dig både mere viden om politik og samfundet, karriereorienterede kompetencer og ikke mindst fest og glade dage. Hvis du vil melde dig ind i VU, kan du gøre det via VUs webshop.

Hvis du vil vide mere om hvad der sker i VU-Aalborg i den nærmeste tid, kan du holde dig opdateret på vores Facebookside VU Aalborg, hvor alle arrangementer oprettes som begivenheder. Du er til enhver tid velkommen til at kigge forbi vores lokaler til et af vores arrangementer, eller du kan kontakte os, hvis du ønsker at høre nærmere.

Har du yderligere spørgsmål kan formand Sofie Ellegaard Larsen kontaktes

VU Aalborg fest