POLITIK & VALGPROGRAM

27. oktober 2017

Venstre i Aalborg Kommune vil på alle måder være med til at sætte en liberal dagsorden for de forskellige politikområder gennem de folkevalgt i byrådet. Vores medlemmer er her vigtige medspillere som gennem dialog kan få medindflydelse ved at være aktive medspillere og komme med indspil til vore politikere.

Venstres valgprogram for 2018-2021

Du kan her læse om Venstre i Aalborg Kommune politiske program for KV17 og den kommende byrådsperiode 2018-2021, hvor vi præsenterer vores mærkesager - Se hele programmet her

Venstres - BUDGET 2018 FOR Aalborg kommune

Vores byrådsmedlemmer har efter de sidste par måneders hårdt arbejde gennem forberedelser, strategi og forhandlinger omkring områderne for Budget 2018 landet solide aftryk på områder som har været vigtige for Venstre og er derfor med i årets budgetforlig.

Venstres Tale ved 2. behandlingen

Læs Venstres tale ved byrådets 2. behandling af kommunens budget for 2018 her: Tale

Venstres Tale ved 1. behandlingen

Læs Venstres tale ved byrådets 1. behandling af kommunens budget for 2018 her: Tale

VENSTRES "BUDGET 2017" FOR AALBORG KOMMUNE

Vores byrådsmedlemmer har gennem de sidste par måneder været i fuld gang med både forberedelser, strategi samt forhandlinger omkring områderne for Budget 2017 i Aalborg Kommune, hvor forhandlingerne endte ud med, at Venstre i år er med i budgetforliget.

Læs budgettet her: Budget 2017

VENSTRES TALER VED 1. BEHANDLING AF BUDGET 2017

Læs Venstres tale ved byrådets 1. behandling af kommunens budget for 2017 her: Tale ved 1. behandling

TINA FRENCH' TALE VED BORGMESTERKANDIDATOPSTILLINGEN